Apple garantie en ondersteuning

Standaard worden Apple devices geleverd met 1 jaar wereldwijde garantie. Via onze partner Card Services (Apple Premium Service Provider) verzorgen wij de reparaties zowel binnen als buiten garantie binnen gemiddeld drie werkdagen, afhankelijk van de aard van de reparatie. Service en ondersteuning door de mensen die uw Apple producten het beste kennen. 

Met de AppleCare-producten heeft u recht op deskundige telefonische ondersteuning en profiteert u van extra mogelijkheden voor reparatie van hardware door Apple. Centralpoint biedt verschillende Apple-Care producten aan.

AppleCare for Enterprise

Van 24/7 telefonische ondersteuning tot snelle reparaties op locatie. Met de persoonlijke hulp van onze deskundigen loopt uw IT-afdeling op rolletjes. AppleCare for Enterprise is verkrijgbaar in verschillende prijzen gebaseerd op volume, vanaf 1000 en 5000 gedekte devices.

Voordelen van AppleCare for Enterpise op een rij:

  • Uw eigen AppleCare-accountmanager.
  • Dekking voor IT-afdelingen.
  • Hulp voor uw helpdesk.
  • Hardware-reparatie op locatie. 
  • Aanvullende reparatie of vervanging van devices.

AppleCare OS Support

AppleCare OS Support-plannen bieden dekking voor ondersteuningsaanvragen op bedrijfsniveau, te weten met betrekking tot integratie in gemengde omgevingen, systeemonderdelen, netwerkconfiguratie en -beheer, professionele programma’s, webapplicaties en -voorzieningen en technische problemen waaraan commandoregeltools te pas moeten komen.

AppleCare Help Desk Support maakt deel uit van alle AppleCare OS Support-plannen. Dit jaarlijkse plan voor technische ondersteuning biedt dekking voor een onbeperkt aantal aanvragen voor hulp bij het installeren, starten en gebruiken van software, het opsporen en verhelpen van problemen met hardware en software en het isoleren van problemen met op Apple producten gebaseerde oplossingen.

De volgende producten vallen onder AppleCare Help Desk Support:

  • Apple hardware
  • Huidige versies van iOS, macOS en macOS Server
  • De meeste tools en programma’s van Apple, inclusief Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Classroom, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovie, Keynote, Logic Pro, Mainstage, Motion, Music Memos, Numbers en Pages.  

Drie verschillende ondersteuningsplannen

Select

Biedt dekking voor maximaal 10 onder- steuningsaanvragen op bedrijfsniveau en ondersteuning binnen 4 uur bij problemen met prioriteit 1 (server buiten gebruik), 12 uur per dag en 7 dagen per week. Ondersteunings-aanvragen die niet worden gebruikt, vervallen na één jaar. U kunt zo nodig extra ondersteuningsaanvragen kopen.

Preferred

Biedt dekking voor een onbeperkt aantal ondersteunings- aanvragen op bedrijfsniveau en ondersteuning binnen 2 uur bij problemen met prioriteit 1, 12 uur per dag en 7 dagen per week. Ook krijgt uw organisatie een technische accountmanager toegewezen.

Alliance

Biedt dekking voor een onbeperkt aantal ondersteuningsaanvragen
op bedrijfsniveau op meerdere locaties en ondersteuning binnen 1 uur bij problemen met prioriteit 1, 24 uur per dag en 7 dagen per week. Dit plan omvat tevens een evaluatie van uw systeem op locatie door een medewerker van de technische-ondersteuningsafdeling van Apple.

Apple Practice

Centralpoint kan uw bedrijf echter op nog veel meer vlakken ondersteunen. Wij hebben een speciaal team ingericht dat voor u uitwerkt hoe de mobiliteit op basis van Apple producten de productiviteit bij uw organisatie verhoogt.

Wilt u meer informatie?
Wij komen graag bij u langs om u te adviseren over de best passende Apple oplossing voor uw organisatie. Neem voor meer informatie direct contact op met onze sales afdeling.