Referenties

Het implementeren van nieuwe devices raakt verschillende afdelingen en diverse processen. Een traject die u uitsluitend kunt uitvoeren met partners waarop u kunt vertrouwen. Indien gewenst brengen wij u graag in contact met een van onze referenties. Deze referenties variëren in grootte en complexiteit en kunnen ter informatie of ondersteuning dienen binnen uw organisatie.

Provincie Limburg

Voor de Provincie Limburg heeft Centralpoint ruim 1000 smartphones vervangen in verschillende fases.

ZuidZorg

Centralpoint verzorgde de uitrol van 1.500 iPhones voor ZuidZorg in zes weken inclusief trainingen op 40 verschillende locaties

Cordaan

Centralpoint heeft Cordaan ondersteunt in een iPad traject met dienstverlening. Inclusief uitreiking op locatie en training van de medewerkers.

ProRail

Centralpoint heeft 3000+ smartphones vervangen over meerdere locaties met uitgifte, trainingen en inspoelen van MDM middels DEP/KNOX.

UMC Utrecht

Door gebruik te maken van AFS direct lease was het UMC Utrecht in staat alle iPads in een keer aan te schaffen

Hoogheemraadschap Delfland

Centralpoint heeft 300 iPhone 5s toestellen vervangen voor iPhone 8 modellen inclusief ondersteuning bij de uitgifte van de toestellen.

Provincie Groningen

Centralpoint heeft ruim 600 smartphones vervangen. Het gaat hierbij om iPhone 6 en iPhone SE modellen.

Piggy Loyalty

Piggy Loyalty zocht een partij die iPads kan leveren en voorgeconfigureerd kan afleveren bij de eindklanten.

Ahold Delhaize

Centralpoint heeft de oude telefoons vervangen door nieuwe smartphones inclusief registratie in ABM.

Zorggroep Alliade

Centralpoint heeft geholpen bij het optimaal inzetten van huidige UEM-omgeving. UEM wordt nu efficiënter ingezet.

Hoppenbrouwers

Door de samenwerking tussen Centralpoint, MobileIron en Hoppenbrouwers is een Zero Touch Deployment van mobiele devices gerealiseerd.

Maandag

Met behulp van Centralpoint worden bestaande en nieuwe devices vanaf heden beheerd met AirWatch en Microsoft Intune.

Rabobank

Centralpoint levert bij de Rabobank een device binnen één werkdag een device inclusief de bijbehorende dienstverlening.

Rijkswaterstaat

Centralpoint heeft de medewerkers voorzien van een nieuwe iPhone ontvangen en de IT-afdeling is ondersteund bij de uitrol.

Auto1

Dankzij Centralpoint is binnen Auto1 een Zero Touch Deployment van iPads gerealiseerd. Ze kunnen nu het aantal devices op schalen.

RVE ICT Amsterdam

Centralpoint heeft 700 Apple devices opgekocht en conform de geldende richtlijnen gcertificeerd gewiped.

Wilt u meer informatie?

Heeft u een vraag over onze Apple diensten? Neem dan contact op met ons team van Apple specialisten. Dit team van specialisten staat altijd klaar om u te helpen en is bereikbaar van 08:30u – 17:30u. Klik op onderstaande button om contact met ons op te nemen.